czwartek, 26 lipca 2012

First

Ważne to wyglądać dobrze. Jedynie ten, kto ma zamiłowanie do mody może to zrozumieć. Wiele poświęcamy, aby czuć się pewnie w znaczeniu: mogę dziś pozować do zdjęć i przejść z podniesioną głową obok innej kobiety, równie ciekawie ubranej. Jeśli w grę wchodzi nasz wygląd, na którym nam tak zależy, bardzo często nie przejmujemy się odciskami i za ciężkimi torebkami. Jednak modowe siódme niebo jest tam, gdzie fantastyczny look i wygoda. Na początek mojego bloggowania, właśnie to chciałam Wam zaprezentować. Czyli ukochane, poprzecierane, brzoskwiniowe spodenki z NewLooka, połączone z lekką bokserką z H&M oraz nadającą wyrazu, jeansową koszulą, również z H&M. Bardzo lubię duże torby, więc    ubrałam czarną, z primarku, na stopy włożyłam brązowe sandały z H&M ze złotymi akcentami, co ciekawie wyglądało z moimi ukochanymi bransoletkami ze Stradivariusa. Mam nadzieję, że się spodoba, enjoy. ;> 












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz