poniedziałek, 30 lipca 2012

Do It Yourself

W tamtym roku jedynie przeglądałam modowe blogi i zachwycałam się różnymi ubraniami, które tworzą dziewczyny. Nawet mi nie przyszło na myśl, żeby samej się za to zabrać. Jednak szkoda mi było patrzeć, jak marnują się szorty z fajnego jeansu. :) Postanowiłam coś z tym z zrobić i tak oto dzisiaj wyglądają niegdyś proste spodnie przed kolano. Jednak to nie koniec z przeróbkami, mam zamiar je zafarbować na ombre, jednak najpierw potrenuje na niepotrzebnych rzeczach. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła zaprezentować i pochwalić się efektami mojej pracy. 
Wakacyjna pogoda jest przeróżna, więc podczas chłodniejszych dni, łączę lato z jesienią. Lubie takie outfity, dobrze się w nich czuje. :) Do białych spodenek DIY od Philipha Russel'a włożyłam czarną koszulkę z koronkowymi czaszkami na plecach z NewLook'a. Na wierzch narzuciłam kurtkę khaki z sh, całość zaakcentowałam ulubionymi butkami z butiku oraz brązową torebką z house'a. Do takich setów lubię skromne dodatki, więc ubrałam czarny zegarek ze snipes'a, naszyjnik i panterkowy pasek z H&M. Enjoy!















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz